Περιεχόμενο Βιωματικών Σεμιναρίων IVT
Ολοκληρωμένη, βιωματική εκπαίδευση, σχεδιασμένη για φοιτητές και ειδικευόμενους λογοθεραπευτές, ΩΡΛ, τραγουδιστές, ψάλτες και voice coach, με στόχο την εξέλιξη εξειδίκευσης στην κλινική αποκατάσταση και καλλιτεχνική εκπαίδευση της φωνής.
Συνοπτικά
Τα εκπαιδευτικά webinar Integrated Voice Therapy Training Workshops στοχεύουν στην εκπαίδευση φοιτητών και ειδικευόμενων λογοθεραπευτών, ειδικευόμενων ΩΡΛ, τραγουδιστών και καθηγητών φωνητικής αγωγής σε μία συνολική προσέγγιση στην κατανόηση, αποκατάσταση και εκπαίδευση της φωνής. Η εφαρμογή των τεχνικών είναι τόσο σε κλινική αποκατάσταση της φωνής (από λογοθεραπευτές) όσο και στην καλλιτεχνική εκπαίδευση της φωνής (για τραγουδιστές, ψάλτες, ομιλητές και voice coach).
Η εκπαίδευση είναι απολύτως βιωματική, ολοκληρωμένη και αναπτύσσεται σε 2 ή 3 επίπεδα (αναλόγως τη σύσταση της ομάδας σε κάθε σεμινάριο), μέσα από δύο ή τρία διήμερα εργαστήρια.
Οι ομάδες των webinars περιορίζονται σε 12-15 συμμετέχοντες, εξασφαλίζοντας το βιωματικό χαρακτήρα των σεμιναρίων, με 1-1 και ομαδική εξάσκηση!
Οι ημερομηνίες και ώρες κάθε εργαστηρίου είναι συνήθως Παρασκευή-Σάββατο, 10.00-17.30. Οι ημερομηνίες και ώρες μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ομάδας (π.χ. Πέμπτη-Παρασκευή αντί για Παρασκευή-Σάββατο).
Σε κάθε σεμινάριo έχουμε :

Τι προσφέρουν τα σεμινάρια
Οι τεχνικές που αναπτύσσονται στο πλαίσιο των σεμιναρίων αποτελούν μία ολοκληρωμένη και ολιστική, ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την εκπαίδευση του αναπτυσσόμενου Ειδικού Φωνής.
Η προσέγγιση Integrated Voice Therapy συνδέει πληροφορίες και τεχνικές από ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων. Η θεώρηση της φωνής μέσα από το πρίσμα της συνέργειας Νους-Σώμα-Συναίσθημα προσεγγίζει τη συνολική πολυπλοκότητα του Ανθρώπου, τόσο στη θεραπευτική όσο και στην καλλιτεχνική εφαρμογή των τεχνικών της φωνής.
Αρχές της IVT εκπαίδευσης
Η προσέγγιση IVT αντιμετωπίζει τον κάθε θεραπευόμενο / εκπαιδευόμενο μέσα από το πρίσμα της δυναμικής αλληλεπίδρασης της συνέργειας Νους-Σώμα-Συναίσθημα. Τα δυσφωνικά προβλήματα θεωρούνται ως ανισορροπία αυτής της συνέργειας. Η Φωνοθεραπεία στοχεύει στην επαναφορά της ισορροπίας του ατόμου συνολικά.
Το άτομο με φωνητική δυσκολία εκπαιδεύεται να κατακτά μηχανικά ένα ευρύ φάσμα επιλογών για ασφαλή και αποτελεσματική χρήση της φωνής. Εκπαιδεύεται να αναπτύσσει συνειδητότητα και στα τρία επίπεδα της φώνησης – σε σχέση με το Νου και τον τρόπο με τον οποίο το σώμα εκπαιδεύεται να δημιουργεί λειτουργικές συνήθειες, σε σχέση με τα Συναισθήματα και την αλληλεπίδρασή τους με τη σύνδεση νου-σώματος, καθώς και σε σχέση με το Σώμα και τον πλήρη βιο-μηχανικό έλεγχο της φυσιολογίας του φωνητικού μηχανισμού.
Σε επίπεδο Σώματος, ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει να ανιχνεύει και να διαχειρίζεται σωματικά τις αισθήσεις που δημιουργούνται σε διάφορα μέρη του σώματος. Η μηχανική εξειδίκευση του φωνητικού μηχανισμού επιτυγχάνεται με τροποποιημένες εκδοχές των βιομηχανικών τεχνικών που αναπτύχθηκαν από την προσέγγιση Voicecraft των Jo Estill και Alison Bagnal.
Σε επίπεδο Νου, ο εκπαιδευόμενος αποκτά επίγνωση των υποσυνείδητων οδηγιών που εκδηλώνονται ως συνήθη κινητικά μοτίβα και μαθαίνει πώς να ανακατευθύνει και να αναδιοργανώνει αυτές τις συνήθειες. Αρχές της θεωρίας μάθησης εφαρμόζονται για την κατανόηση της κλινικής εφαρμογής των τεχνικών.
Σε Συναισθηματικό επίπεδο, το άτομο αποκτά επίγνωση των συναισθηματικών μοτίβων που σχετίζονται τόσο με τις νοητικές όσο και με τις σωματικές πτυχές της φωνής. Η προσέγγιση των συναισθηματικών παραμέτρων της φωνητικής δυσκολίας βασίζεται σε εξελίξεις από τον επιστημονικό τομέα της συναισθηματικής νευροεπιστήμης.
Ως αποτέλεσμα της εκπαίδευσης, η παραγωγή της φωνής γίνεται προβλέψιμη, εύκολη και ασφαλής! Δεν είναι πλέον μία λειτουργία του σώματος πέρα από τον έλεγχο του ατόμου, ούτε επικίνδυνη ή μυστηριώδης. Είναι διασκεδαστική και αναγνωρίζεται από τον εκπαιδευόμενο ως εργαλείο με το οποίο μπορεί να ακούσει τι χρειάζεται ο εαυτός του ώστε να παραμένει σε ισορροπία!








